622GG.HU

''Én ott lakom, ahová Te nyaralni jársz!''

• A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése
Címlap

Rover hétvége

E-mail Nyomtatás PDF
Már korán reggel felkeltünk és a balatonboglári illetve a balatonlellei buszmegállóban vártuk a hat órai vonatpótló buszunkat. Felszálltunk és megkezdtük utunkat először Szántód-Kőröshegy vasútállomás felé, majd a budapesti déli pályaudvarra. Az utunk hosszú volt, de feltaláltuk magunkat és nagyon sokat nevettünk. A déli pályaudvaron vártak már ránk tisztjeinek. Első állomásunk a budai vár területe volt.
Itt kaptunk három A/4-es oldalnyi feladatot, melyben épületeket, szobrokat keresgéltünk és segítségükkel válaszoltunk a papíron feltett kérdéseket. Kötelező volt szelfit is készítenünk velük, hogy tisztjeinknek tudjuk igazolni, hogy ott jártunk. A feladatok teljesítésére három óra állt rendelkezésre. Ez után következett a jól megérdemelt ebéd. Mivel sok volt a program, ezért egy gyorséttermet választottunk. (Meki :D) Majd megtekintettük a sziklakórházat, ami számomra nagyon érdekes volt, a nővérek és az orvosok segítőkészsége és az alázatuk miatt. Nagyon kevés volt a hely, ahhoz, hogy ennyi embert ellássanak. Már a folyosókon is feküdtek a betegek és ha már nem volt hely, akkor ágyakat toltak össze vagy a halottakat szállítottak el, hogy a betegek a helyükre lefeküdhessenek. Ez a barlangrendszer atomtámadásra is fel volt készülve, ugyanis egy olyan berendezést tartalmazott, ami a szennyezett levegőt megtisztította és eljuttatta a kórház minden helyiségébe. Szerencsére ezt nem kellett használniuk. Következő program a mozi volt, ahol két felé oszlott a társaság. Voltak, akik a Karib-tenger kalózai 5-öt nézték és voltak, akik pedig a Wonder Woman-t. Én az utóbbi csapathoz tartoztam. A film nagyon tetszett és megható volt. Ezek után mentünk a szállásra, ami a Római parton volt, a Bi-Pi villában. Majd megvacsoráztunk a Duna partján. Mikor már mindenki jól lakott, visszamentünk a szállásra. Még mielőtt lefeküdtünk volna, megbeszéltük a közös élményeinket. Másnap reggel korán keltünk, összepakoltuk a csomagjainkat és elhagytuk a szállást. Végül hazaindultunk és otthon folytattuk tovább az élménybeszámolóinkat.